BNO

BNO

Officina ergonomisch zit/sta-bureau
€865,00
€822,00
(€994,62 Incl. btw)
Milano bureaustoel
€299,00
(€361,79 Incl. btw)
Officina bureau verstelbaar hoekbureau
€893,00
(€1.080,53 Incl. btw)
Ergonomic plus bureau
€654,00
(€791,34 Incl. btw)
Officina bureau, verstelbaar
€480,00
(€580,80 Incl. btw)
Ergo 05 bureaustoel met hoofdsteun
€440,00
€405,00
(€490,05 Incl. btw)
Officina modulaire vergadertafel
€198,00
(€239,58 Incl. btw)
Lounge barkruk
€135,00
(€163,35 Incl. btw)
Scoop grote lockers
€297,00
(€359,37 Incl. btw)
Officina wandbureau
€821,00
€786,00
(€951,06 Incl. btw)
Opbergkast op wielen
€639,00
(€773,19 Incl. btw)
Metalen garderobekasten met 1 tot 3 deuren
€169,00
(€204,49 Incl. btw)
Prisa budget stapelstoel
€44,00
(€53,24 Incl. btw)
Atena bureaustoel
€219,00
(€264,99 Incl. btw)
Spot Opvouwbare tafel
€360,00
(€435,60 Incl. btw)
Akoestische meeting  POD
€9.995,00
(€12.093,95 Incl. btw)
Open kast op wielen
€439,00
(€531,19 Incl. btw)
Ergo 05 bureaustoel met armleuning
€405,00
€375,00
(€453,75 Incl. btw)
Basic glazen vitrine  200h x 100b cm
€1.107,00
(€1.339,47 Incl. btw)
Amola directiestoel in leder
€1.074,00
€967,00
(€1.170,07 Incl. btw)
Akoestische Phonebooth  BNO
€5.913,00
(€7.154,73 Incl. btw)
Concepto kanteltafel
€330,00
(€399,30 Incl. btw)
Isis design bureaustoel leder
€1.026,00
€924,00
(€1.118,04 Incl. btw)
BNO

Kantoormeubelen en -inrichting

De exclusieve merken Officina, Cubic en BNO zijn bewijzen van Brand New Office’s ervaring op het gebied van kantoormeubelen en -inrichting. Deze eigen merken van Brand New Office staan voor een lange levensduur, tijdloos design, een top ergonomie en milieuvriendelijkheid. Alles met een onovertroffen prijs-kwaliteitverhouding! De meeste designmeubels zijn op voorraad en dus meteen leverbaar. Nu met ruim 370 verschillende producten van het merk Brand New Office op onze website!

 

Ergonomisch meubelsysteem Officina

Officina is echt een ergonomisch meubelsysteem dat bovendien de milieuvriendelijke FSC-norm haalt. Met het Officina kantoormeubilair kan je een volledig kantoor inrichten: verstelbare hoek- of wandbureaus, ergonomische zit/sta bureaus, inklapbare conferentietafels, vergadertafels (op maat), meetingpoints, ladeblokken en kasten met hangmappensysteem, verschillende soorten opbergkasten, zitbanken, bistrotafels en zelfs bureaus met een aanbouwdressoir.

 

Het belang van een goede ergonomie op kantoor

Medewerkers brengen het grootste deel van de dag zittend door. Na een tijd kunnen je spieren, je rug en je nek overbelast geraken. Een goede ergonomische houding vereist voldoende afwisseling tussen zitten en staan. Net daarom zijn ergonomische zit/sta bureaus of verstelbare tafels zo belangrijk. Het stimuleert medewerkers om dynamisch te werken. Met minder fysieke ongemakken en meer productiviteit en concentratievermogen tot gevolg. Een win-win!

 

Optimale en dynamische werkhouding

Wanneer je werkt is fysieke afwisseling een must. Een goede en dynamische werkhouding is een mix tussen zittend en staand werken. Zit-statafels en ander ergonomisch kantoormeubilair bevordert de lichamelijke houding van medewerkers. Hierdoor worden fysieke kwaaltjes verminderd en heb je ook minder ziekteverzuim. Ergonomisch kantoormeubilair is dus onmisbaar in elke werkomgeving!

 

Bureaus

Officina heeft een uitgebreid aanbod aan bureaus. Van verstelbare (hoek)bureaus, over wandbureaus, tot ergonomische zit/sta bureaus, bureaus met lowboard of meetingpoints: in de webshop vind je alles om je kantoorruimte of home office mee uit te breiden.

 

Vergadertafels

Zoek je een gepaste conferentietafel voor je vergaderruimte? Bekijk de inklapbare conferentietafels, grote vergadertafels op maat of (verstelbare) vergadertafels van Officina. Ideaal voor grote groepen of als aanlandplek om alleen aan te werken. Indien gewenst, wordt je vergadertafel helemaal op maat gemaakt.

 

Kasten

Een kantoor is niets zonder voldoende opbergruimte. Bekijk de afsluitbare opbergkasten, opbergkasten met roldeur, basic kasten met deuren, kasten met glazen deuren, ladeblokken met 3 laden, roldeurkasten, open kasten, kasten met deuren, ladeblokken met hangmappensysteem en kasten met hangmappensysteem van Officina.

 

Tafels en zitbanken

Ben je actief in de horecasector? Dan heb je kwalitatieve bistrotafels en zitbanken nodig. Ideaal voor je horecazaak, op kantoor, in de coffee corner, op een beurs als communicatieplatform of in je vergaderruimte. De bistrotafel en zitbank van Officina past in elke ruimtelijke situatie.

 

BNO

Naast tafels en zitbanken, heeft Brand New Office onder het merk BNO ook tal van zelf gecreëerde bureaustoelen, bezoekersstoelen, vergaderstoelen of gewoon stoelen en bistrostoelen voor bij jou thuis, op kantoor of in de horeca. Onze eetstoelen zijn ook perfect inzetbaar voor de projectmarkt omdat ze de nodige ergonomische vereisten hebben, het nodige design en ook nog eens onklopbaar in prijs zijn.

 

Advies op maat

Wil je je kantoorruimte een nieuw elan geven, maar heb je geen idee hoe eraan te beginnen? Vraag vrijblijvend advies aan de experts van Brand New Office. In de showroom krijg je gratis gepast advies, op maat van jouw behoeften en wensen. Met meer dan 15 jaar ervaring in kantoormeubilair, kan BNO jou op gepaste wijze adviseren inzake ergonomie en design.

 

Professionele montage

De kantoormeubelen van BNO en Officina kunnen desgewenst op maat gemaakt worden en opgebouwd worden in jouw kantoorruimte, binnen de 2 weken. Vanaf 750 euro goederenwaarde worden de meubels vrachtvrij geleverd. Vanaf 1500 euro netto goederenwaarde worden je meubels door de professionele monteurs van Brand New Office vakkundig opgebouwd in jouw kantoor.

 

Snelle levering

Officina en BNO zijn merknamen van Brand New Office en zijn steeds in voorraad in ons centraal magazijn. De kantoormeubelen van Officina worden binnen de 2 weken gemonteerd in jouw kantoor. De BNO stoelen, vergaderstoelen en ergonomische bureaustoelen zijn direct leverbaar binnen de 3 à 5 werkdagen. Bestel vandaag nog je Officina kantoormeubilair en BNO-stoelen en werk deze week nog in je vernieuwde omgeving.