Kantoormeubilair online kopen: 5 voordelen
- Geplaatst op
- Door Mike De Koster
Je kantoor inrichten met gepast meubilair en handige accessoires hoeft geen huzarenklus te zijn. Koop je alles online, dan geniet je van tal van voordelen en ben je gesetteld voor je het weet. Brand New Office heeft alles in huis voor jouw home office: van kwalitatieve designmeubels tot ergonomische bureaustoelen en praktische opbergkasten en -lades.
Voordelen van online kopen
De voordelen van je kantoormeubilair online te kopen zijn legio: je kan rustig merken en prijzen vergelijken, je koopt op eender welk moment van de dag, je hoeft je niet te verplaatsen, je kan steeds een verkoper contacteren, je kan je meubels laten leveren en laten monteren, je geniet van een correcte service-na-verkoop …
1. Vergelijk merken en prijzen
Koop je je kantoormeubels in een webshop, dan heb je altijd een overzicht van de beschikbare kleuren, materialen en de uitvoering. Ook de prijs is heel transparant. Bij Brand New Office heb je keuze uit meer dan 70 topmerken, waaronder ons eigen huismerk. Je geniet van duurzaamheid, ergonomie en kwaliteit.
2. Koop wanneer het jou uitkomt
Online shoppen heeft een groot voordeel ten opzichte van shoppen in een fysieke winkel: je hoeft geen rekening te houden met kantooruren. In de webshop van Brand New Office ben je 24/24u en 7/7d welkom! Zin om ’s avonds laat je bureaumeubilair te bestellen? Geen zin om in de file te staan en lekker vanuit je luie zetel te kopen? Dat is het grote voordeel van online shoppen. Denk je bij online kopen niet meteen aan persoonlijk advies? Bij Brand New Office kan je steeds contact opnemen met een vertegenwoordiger. |
|
3. Geniet van het grootste aanbod
Wil je je (home) office zo comfortabel en optimaal mogelijk inrichten? De combinatie van aangenaam en ergonomisch zitcomfort, esthetiek en je spullen efficiënt opbergen vormt de basis van elk professioneel kantoor. In onze webshop heb je keuze uit meer dan 5000 verschillende producten. Bestel jouw ideale kantoorinrichting vandaag nog!
4. Laat uw meubelen leveren en monteren
Bestel je je kantoormeubels online, dan hoef je je geen zorgen te maken over de levering en montage. Bij Brand New Office geniet je zelfs van een gratis levering vanaf 750 euro en vanaf een bestelwaarde van 1500 euro worden je meubels bovendien gratis gemonteerd. De meeste van onze meubels zijn op voorraad en kunnen dus snel geleverd worden. Reken op een levering binnen de 10 dagen. |
5. Correcte service na verkoop
Ook nadat je je kantoormeubilair hebt gekocht, is het fijn te kunnen rekenen op nazorg. Brand New Office kan je overigens ook helpen met de inrichting van jouw home office of kantoor. Klaar om je kantoor in een nieuw jasje te steken? Bekijk dan snel ons uitgebreide aanbod aan kantoormeubilair, gaande van bureaustoelen tot archiefkasten.
Waarom kiezen voor BNO?
Brand New Office hecht veel belang aan duurzaam kantoormeubilair. Onze meubels worden daar dan ook uitvoerig op getest. Zo geniet jij langer van mooie meubels! Daarnaast hebben we een groot aanbod aan ergonomisch kantoormeubilair, totaalinrichting en leuke accessoires.
Wil je je ontwerp eerst visueel op papier zien vooraleer je overgaat tot bestellen? BNO geeft jou een gratis 3D-tekening om je kantoorontwerp te visualiseren. Wij staan bovendien garant voor een uitstekende service en dienst na verkoop. Zo krijg je 2 jaar kwaliteitsgarantie op onze volledige collectie. Zo zeker zijn we van de kwaliteit van onze kantoormeubelen.
Ben je op zoek naar een totaal nieuwe kantoorinrichting? Op verzoek, bestellen wij ook unieke en speciale designproducten die helemaal passen binnen de stijl van jouw kantoorruimte.
Onze jarenlange ervaring, professionele en persoonlijke aanpak zijn slechts enkele van onze troeven. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien je vragen hebt of om je ontwerp of ideeën met onze experts te bespreken.
Laat onze kwalitatieve designmeubels jouw productiviteit naar een hoger niveau tillen!