De ideeënleverancier voor de inrichting van uw bureau
- Geplaatst op
- Door Mike De Coster
Voor de inrichting van uw bureau of kantoor, stelt u terecht strenge eisen. De functionaliteit speelt uiteraard een belangrijke rol, maar u wilt ook dat het geheel een uitstraling heeft op maat van uw diensten en bedrijfswaarden. Het is ten slotte de plaats waar u werkt, waar medewerkers uw ideeën vormgeven en waar u klanten en partners verwelkomt. De experts van Brand New Office helpen u op weg.
Waar vind ik het beste materiaal voor de inrichting van mijn bureau?
Hebt u al een welomlijnd idee van wat u precies nodig hebt en in welke stijl? En weet u wat er op de markt van kantoormeubilair- en benodigdheden zoal te vinden is? Dan zal u ongetwijfeld uw gading vinden in de webshop van Brand New Office. Het aanbod is dan ook zonder meer compleet, van bureaus tot archiefkasten, van directiestoelen tot fauteuils, van verlichting tot signalisatie. Met een paar muisklikken bestelt u als het ware een volledig nieuw kantoor in de gewenste stijl, grootte en uitvoering.
Kan ik ook bij Brand New Office terecht voor de inrichting van een cafetaria?
Dat kan zeker. Ons aanbod omvat heel wat meer dan alleen maar benodigdheden voor de inrichting van uw bureau of kantoor. Denk maar aan de meubelen en accessoires voor bedrijfscafetaria’s. Hebt u plannen om een horecazaak in te richten? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Zelfs outdoormeubilair, -verlichting en -accessoires voor uw private of horecaterras kan u vinden in onze webshop.
Wat als ik nog geen ideeën heb voor de inrichting van mijn bureau?
Als drukbezette professional hebt u niet altijd de mogelijkheden of de tijd om zelf in te staan voor de inrichting van uw bureau. Dat begrijpen wij beter dan wie ook. Daarom stellen onze professionele adviseurs hun jarenlange ervaring en expertise tot uw dienst. Zij verwelkomen u op werkdagen van 9 tot 17 uur graag in de showroom voor een persoonlijk gesprek. Daarin peilen ze naar uw wensen en behoeften en verstrekken ze u advies over de inrichting en de keuze van het meubilair. Op afspraak komen ze ook bij u langs om de situatie ter plaatse te bekijken en hun advies daar naadloos op af te stemmen. Indien nodig regelen ze zelfs een architect voor u.
Welke merken geven momenteel de toon aan in kantoorinrichting?
Er bestaan vandaag behoorlijk wat merken die zich richten op de kantoormarkt. Jammer genoeg hanteren ze niet allemaal dezelfde focus op kwaliteit, duurzaamheid en ergonomie. Brand New Office hecht daarnaast ook nog eens veel belang aan een lange levensduur, milieuvriendelijkheid, tijdloos design, topergonomie en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Daarom maakten onze experts voor u een selectie van ruim 70 gerenommeerde merken. Vanzelfsprekend beantwoorden de producten die we verkopen onder ons eigen merk BNO eveneens aan de strengste vereisten.
Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling bij Brand New Office?
De meeste designmeubelen uit onze selectie hebben we in stock. Voor alle producten met het ‘snelle levering’-label geldt bovendien dat ze hoe dan ook binnen de tien kalanderdagen geleverd worden. We beschikken ook over een team met vakkundige monteurs die op verzoek alles opbouwen.
Hebt u plannen voor de inrichting van uw bureau of kantoor? Weet u al wat u wenst u wint u eerst graag professioneel advies in? Neem in elk geval eerst vrijblijvend contact met ons op.
Brand New Office BV
Twee Kapellenstraat 10
1540 Herfelingen
BTW/KBO: BE 0550 709 382
Tel: +0032 2 310 98 30
E-mail: [email protected]
Website: www.brandnewoffice.be/nl/ - www.brandnewoffice.be/fr/
Managing director: Mike De Koster