Waarmee houd je rekening als je bureaumeubilair koopt?
Welke persoonlijke keuzes kan je maken?
Wanneer je bureaumeubilair koopt, is het belangrijk om naast ergonomie en functionaliteit ook rekening te houden met de uitstraling van je meubels. Bekijk zeker ook wat de eventuele uitbreidingsmogelijkheden zijn. Dit kan van pas komen in de toekomst.
Brand New Office heeft tal van moderne oplossingen, helemaal in lijn met jouw individuele noden en wensen. Zo is er het elektrisch in hoogte verstelbare zit-sta-bureau ConSet. Is eenvoud meer jouw ding? Ga dan voor het Ogi Y bureau van Mdd.
Hoe kan ik mijn kantoor inrichten?
Kleine ruimte
Beschik je over een kleine ruimte? Dan kan je plaatsbesparend werken door bijvoorbeeld bureau-eilandente plaatsen.
Grote ruimte
Om een grote ruimte in te richten zijn er veel mogelijkheden. Wat dacht je van een akoestische werkplek? Zo zorg je voor het nodige rustelement binnen je kantooromgeving. Scheidingswanden kunnen ook heel handig zijn om een grote ruimte in verschillende ruimtes op te delen. Je geeft je medewerkers op die manier ook de nodige privacy.
Zowel in kleine als grotere ruimtes, is het aangeraden voldoende groen te voorzien. Dat kan onder de vorm van kantoorplanten of een hippe groenwand. Je medewerkers zullen geconcentreerder werken door het extra aan zuurstof en de gezuiverde lucht.
Welke accessoires kan je kopen?
Kantooraccessoires zoals ladeblokken, kabelgoten, brievenbakjes, whiteboards, bureau-onderleggers en lectuurcollectors kunnen je bureautafel of -ruimte een extra dimensie geven. Bovendien hou je je bureau er netjes en overzichtelijk mee. Altijd handig in het kader van een clean desk policy!
Dankzij het uitgebreide assortiment en de snelle levering van Brand New Office, kunnen wij je gewenste bureaumeubilair en accessoires binnen 10 werkdagen bezorgen.
Heb je nog vragen omtrent de inrichting van je kantoor?
Aarzel niet om ons te contacteren.
Onze experts staan je graag te woord!