Over ons
Bij Brand New Office vindt u alles voor de inrichting van uw kantoor. U kan bij ons terecht voor zowel als leverancier van kantoormeubelen als advies over uw kantoorinrichting. We zijn als het ware uw groothandel in kantoorbenodigdheden. Maar waar komt Brand New Office vandaan en wat is hun verhaal?
Bij ons kan u terecht als kantoorbenodigdheden groothandel voor al uw kantoormeubilair, maar daarnaast bieden we ook het volgende:
- Inrichting van uw kantoor van top tot teen
- Persoonlijke adviesverlening ter plaatse en gratis 3D-tekening
- Snelle levering van uw kantoormeubelen
- Meer dan 70 gerenommeerde merken en een eigen kwaliteitsmerk
- Met meer dan 20 jaar ervaring hebben we kennis van zaken
Multibrand BrandNewOffice
Wij kunnen met trots zeggen dat we als kantoorbenodigdhedengroothandel samenwerken met meer dan 70 gerenommeerde merken die staan voor design, duurzaamheid en kwaliteit. Alles is verkrijgbaar op bestelling binnen een redelijke termijn.
De gerenommeerde merken waarmee Brand New Office samenwerkt voor uw kantoorinrichting kunt u hier bekijken:
BNO - eigen merk
Nu met ruim 370 verschillende producten van het merk Brand New Office op onze website! De exclusieve merken Officina, Cubic en BNO zijn bewijzen van Brand New Office’s ervaring op het gebied van kantoormeubelen en kantoorinrichting. Deze eigen merken van Brand New Office staan voor een lange levensduur, milieuvriendelijkheid, tijdloos design en een top-ergonomie. Dat alles met een onovertroffen prijs-kwaliteitsverhouding! Bovendien zijn de meeste designmeubelen op voorraad en dus direct leverbaar!
Onze Isis design bureaustoelen, Elliot directiestoelen of Elliot vergaderstoelen zijn de bestsellers bij Brand New Office. Ontdek hieronder ons eigen BNO label in onze kantoorbenodigdhedengroothandel:
Kwaliteitsgarantie op uw kantoormeubelen
U profiteert van onze nabestelgarantie, die wij samen met onze fabrikanten overeenkomen. Die geldt ook voor reserveonderdelen en verbruiksgoederen. Onze design producten zijn ook jaren later nog leverbaar. Mocht het toch voorkomen dat een product niet meer leverbaar is, dan doen wij alles om u een passend alternatief aan te bieden! U rekent sowieso op een kwaliteitsgarantie van 2 tot 5 jaar.
Snelle levering
Via onze webshop bestelt u op ieder moment en dat 7 dagen per week! U vindt er meer dan 5.000 verschillende designmeubels voor uw kantoorinrichting die binnen een redelijke termijn geleverd worden. Alle goederen met het icoon ‘snelle levering’ worden binnen de 10 werkdagen geleverd en dat over heel België.
De levertermijn staat telkens aangegeven naast elk product zodat u ziet wanneer de bestelde goederen geleverd worden. In onze webshop kan u niet alleen kantoormeubilair bestellen, maar ook design meubilair voor uw horecazaak of praktijkruimte.
Als u op zoek bent naar een nieuwe inrichting voor uw kantoor, heeft u vast wel al eens online gezocht. Bij Brand New Office bieden we een uitgebreid aanbod aan kwalitatieve designmeubelen die uw productiviteit naar een hoger niveau tillen. Ontdek hier de voordelen van kantoormeubels online kopen.
Kantoormeubelen online kopen
In een fysieke winkel is het aanbod soms beperkt of is het niet altijd duidelijk welke opties mogelijk zijn. In een webshop krijgt u steeds een overzicht van de beschikbare uitvoering, kleuren en materialen. Bij Brand New Office vindt u meer dan 70 gerenommeerde merken, waaronder ons eigen huismerk BNO. Wij staan garant voor kwaliteit, duurzaamheid en ergonomie. Het grote voordeel van online kantoormeubelen kopen is uiteraard dat u er geen verplaatsing voor hoeft te doen. U kan vanop kantoor, al dan niet in overleg met uw medewerkers of collega’s, rustig het kantoormeubilair kiezen dat bij uw behoeften past.
Heeft u toch behoefte aan extra uitleg of meer gedetailleerde info, dan kan u bij Brand New Office steeds contact opnemen met een van onze vertegenwoordigers. Wij staan u graag bij met advies in de zoektocht naar de meest geschikte kantoormeubelen. Onze experts kunnen zelfs bij u langskomen om de mogelijkheden te bespreken en een gratis 3D-tekening op te maken.
BrandNewOffice Bv
Centrum 19
1540 Herne
BTW/KBO: BE 0550 709 382
Tel: +0032 2 310 98 30
E-mail:[email protected]
Website:www.brandnewoffice.be - www.brandnewoffice.com
Managing director: Mike De Koster