Kantoorinrichting Advies
Wenst u gratis professioneel advies bij uw kantoorinrichting?
Dat kan met BrandNewOffice!
Met ruim 20 jaar ervaring op de teller, een aanbod ergonomisch kantoormeubilair met oog voor kwaliteit & design, samenwerking met meer dan 70 topmerken en een eigen merk BNO, kan Brand New Office zich terecht een 'groothandel in kantoorbenodigdheden' noemen.
Uw project laten inrichten door Brand New Office? Vraag vrijblijvend uw offerte op!
De zaak voor kantoorinrichting die nooit de deuren sluit
Met ruim 20 jaar ervaring op de teller, een aanbod ergonomisch kantoormeubilair met oog voor kwaliteit & design, samenwerking met meer dan 70 topmerken en een eigen merk BNO, kan Brand New Office zich terecht een ‘groothandel in kantoorbenodigdheden’ noemen.
Op onze webshop vindt u een bijzonder uitgebreid aanbod meubilair en zo goed als alle benodigdheden voor de inrichting van uw kantoor. Bestellen kan de klok rond en vanuit uw zetel thuis. Goederen met ‘snelle levering’-icoontje ontvangt u binnen de 10 werkdagen op het opgegeven adres, waar ook in België.
De optimale werkomgeving voor productieve medewerkers
Bij het inrichten van uw kantoorruimte spelen heel wat factoren een rol. Het is genoegzaam bekend dat medewerkers beter presteren in een optimale werkomgeving Ons eerste advies betreft dan ook steevast het belang van een ergonomische kantoorinrichting.
Verstelbare bureaus | Ergonomische stoelen | Vergadertafels |
En nog veel meer!
Uw project laten inrichten door Brand New Office? Vraag vrijblijvend uw offerte op!
Hoe verkrijgt u bij ons advies rond uw kantoorinrichting?
Neem gewoon contact op met Brand New Office, dan maken we een afspraak voor een eerste kennismaking. Daarbij geven wij tekst en uitleg over ons concept en toetsen wij dit aan uw specifieke wensen en behoeften. Aan de hand van een .dwg-plan bekijken we de beschikbare ruimte, selecteren we dejuiste producten en geven we onderbouwd advies over uw kantoorinrichting.
Klaar om uw project te realiseren? Vraag hier uw offerte aan!
BrandNewOffice Bv
Centrum 19
1540 Herne
BTW/KBO: BE 0550 709 382
Tel: +0032 2 310 98 30
E-mail:[email protected]
Website:www.brandnewoffice.be/nl/ - www.brandnewoffice.be/fr/
Managing director: Mike De Koster