Cookies en Privacybeleid
Privacybeleid BrandNewOffice Bv
Bij BrandNewOffice Bv hechten we veel belang aan de bescherming van uw privacy. Wij begrijpen dat u vertrouwen in ons stelt en nemen onze verantwoordelijkheid serieus om uw persoonlijke gegevens te beschermen. In dit privacybeleid leggen we uit welke gegevens we verzamelen wanneer u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we deze gebruiken om uw ervaring te verbeteren. Dit geeft u een duidelijk overzicht van hoe wij met uw gegevens omgaan.
Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van BrandNewOffice Bv. Wij wijzen u erop dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het privacybeleid van andere websites en bronnen. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met de voorwaarden van dit privacybeleid.
1. Gegevensverwerking en doeleinden
1.1 Gebruik van onze diensten
Wanneer u gebruik maakt van onze diensten, vragen wij u om persoonlijke gegevens, zoals uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om onze diensten te kunnen leveren en worden opgeslagen op beveiligde servers van BrandNewOffice Bv of een derde partij. Wij combineren deze gegevens niet met andere persoonsgegevens die wij hebben.
1.2 Communicatie
Als u e-mail of andere berichten naar ons stuurt, kunnen we die berichten bewaren. Soms vragen wij u om gegevens die relevant zijn voor het verwerken van uw verzoeken. Deze gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers van BrandNewOffice Bv of een derde partij. Wij combineren deze gegevens niet met andere gegevens die wij over u hebben.
1.3 Cookies
Wij maken gebruik van cookies om te analyseren hoe bezoekers onze website gebruiken en om de gebruikerservaring te verbeteren. Cookies zijn kleine tekstbestanden die op uw computer worden opgeslagen. De gegevens die door cookies worden verzameld, kunnen worden overgedragen naar beveiligde servers van BrandNewOffice Bv of een derde partij. Deze informatie wordt gebruikt om rapporten op te stellen over de activiteit op de website en om onze diensten verder te verbeteren.
Wij maken onderscheid tussen noodzakelijke, relevante en externe cookies:
Noodzakelijke cookies bevatten geen persoonlijke informatie en zorgen voor de goede werking van onze website. Ze voorkomen dat gegevens meerdere keren moeten worden ingevuld, verbeteren de prestaties en monitoren de snelheid en het bezoekgedrag op onze website.
Relevante cookies zijn nodig om de website te verbeteren, de prestaties te optimaliseren, en het bezoekgedrag te registreren. Ze stellen ons ook in staat de website aan te passen op basis van uw persoonlijke voorkeuren, persoonlijke informatie op te slaan om relevante aanbiedingen te doen en de gebruikerservaring verder te personaliseren.
Externe cookies zorgen ervoor dat u pagina's kunt delen via social media en tonen u relevante advertenties op andere websites. Ze verzamelen ook persoonlijke informatie om de website aan te passen, aanbiedingen te personaliseren en sociale media-functies mogelijk te maken.
2. Doeleinden van gegevensverwerking
Wij verzamelen en gebruiken geen gegevens voor andere doeleinden dan die vermeld in dit privacybeleid, tenzij we vooraf uw expliciete toestemming hebben verkregen.
3. Delen van gegevens met derden
Uw gegevens worden niet gedeeld met derden, behalve met derden die ons helpen bij het leveren van onze diensten, zoals webapplicaties voor onze webwinkel (bijv. WebwinkelKeur beoordelingssysteem). Deze gegevens worden alleen gebruikt voor het doel van de betreffende applicatie en worden niet verder verspreid. In sommige gevallen kan de informatie intern worden gedeeld. Onze medewerkers zijn verplicht de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
4. Wijzigingen in het privacybeleid
Dit privacybeleid is gebaseerd op de huidige werking van onze website en kan veranderen door wijzigingen in onze diensten of wetgeving. Wij raden u aan dit privacybeleid regelmatig te raadplegen, zodat u altijd op de hoogte bent van eventuele aanpassingen.
5. Uw rechten met betrekking tot persoonsgegevens
5.1 Toegang, wijziging en verwijdering
U heeft het recht om uw persoonlijke gegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Als u van deze rechten gebruik wilt maken, kunt u contact met ons opnemen via de hieronder vermelde contactgegevens.
5.2 Uitschrijven van communicatie
Aan het einde van elke nieuwsbrief vindt u de mogelijkheid om uzelf uit te schrijven of uw gegevens aan te passen. Indien u geen communicatie meer wenst te ontvangen, kunt u zich uitschrijven via de daarvoor bedoelde link.
5.3 Uitschakelen van cookies
De meeste webbrowsers accepteren cookies automatisch, maar u kunt uw browserinstellingen aanpassen om cookies te weigeren of om een melding te ontvangen wanneer een cookie wordt verzonden. Houd er echter rekening mee dat bepaalde functies van onze website mogelijk niet goed functioneren als u cookies uitschakelt.
6. Beveiliging van gegevens
Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies, misbruik of ongeautoriseerde toegang. Deze maatregelen voldoen aan de wetgeving inzake gegevensbescherming en zijn aangepast aan de laatste beveiligingsstandaarden.
7. Contactgegevens
Als u vragen heeft over dit privacybeleid of als u uw rechten wilt uitoefenen, kunt u contact met ons opnemen via de onderstaande gegevens:
BrandNewOffice Bv
[Contactgegevens: adres, telefoonnummer, e-mail]
8. Toepasselijk recht en jurisdictie
Dit privacybeleid is onderworpen aan de wetgeving van België. Eventuele geschillen met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens zullen worden behandeld door de bevoegde rechtbanken in België.
BrandNewOffice Bv
Centrum 19
1540 Pajottegem(Herne)
BTW/KBO: BE 0550 709 382
Tel: +0032 2 310 98 30
E-mail:[email protected]
Website:www.brandnewoffice.be - www.brandnewoffice.com
Managing director: Mike De Koster
